Ako reklamovať

Reklamácie

Ako je to s reklamáciou:

Ponúkame nadštandardné prístup k prípadným reklamáciám. Pokiaľ dôjde k nejakému problému, ktorý nejde vyriešiť poslaním nového dielu a je potrebné doručiť stoličku na opravu k výrobcovi.

Sme presvedčení o kvalite výrobkov, ktoré ponúkame. Predávame výrobky so zárukou autorizovaného servisu od špičkových výrobcov. Aj napriek tomu sa môže stať, že nebudete spokojní so zakúpeným výrobkom.

Vyskytla sa na výrobku chyba, nefunguje tak, ako by mal? Uplatnenie reklamácie v našich predajniach znamená pre našich zákazníkov istotu spoľahlivého vybavenia. Reklamácia je základné právo každého spotrebiteľa a my chápeme, že nie je príjemné, keď zakúpený výrobok nefunguje ako má. Ak sa vyskytne aj napriek tomu chyba, budeme ju s Vami riešiť ihneď.

K tomuto je dostačujúca priložiť foto poškodenia alebo vady a zapísaní tejto reklamácie formou e-mailu. Nejde to samozrejme v 100% prípadov, pretože niektorí výrobcovia chcú tovar vidieť, ale vo väčšine prípadov stačí foto a písomné reklamácie emailom. Berieme to ako službu pre Vás, aby ste boli s našimi službami plne spokojní.